Tuesday, February 07, 2006

Baasje gezocht!!!


Goedemorgen, U kent mij niet maar ik ben een vriendin van Penny van Berkum en heb uw email adres van haar gekregen. Het gaat om het volgende: ik zoek een goed tehuis voor een boerenfox hondje wat sinds half december in een pension zit vanwege ziekte en overlijden van zijn bejaarde baas. Het hondje is 9 jaar oud, kan tegen alleen zijn, andere huisdieren (ook katten), autorijden etc. etc. Alleen kinderen onder de vier jaar vindt hij wat minder maar dat komt waarschijnlijk omdat hij zijn hele leven bij een oudere man gewoont heeft. Het hondje was van de vader van een goede collega van mij en hij heeft mij in de eerste instantie verzocht om het hondje op te nemen in ons gezin maar met twee volwassen Berner reuen en een Berner pup op komst wordt mij dat een beetje teveel. Weet u misschien een goed adres voor dit lieve, sociale hondje? Met vriendelijke groet, Madeleine Verweij

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

`mooie site heb je daar

07 February, 2006  

Post a Comment

<< Home